بہترین زندگی کے راز, اسپیشل نفسیاتی مسائل کا حل , اپنی صحت بہتربنائیں, اسلام اورہم, ترقی کےراز, عملی زندگی کےمسائل اورحل, تاریخ سےسیکھیئے, سماجی وخاندانی مسائل, ازدواجی زندگی بہتربنائیں , گھریلومسائل, روزمرہ زندگی کےمسائل, گھریلوٹوٹکے اسلامی واقعات, کریئر, کونساپیشہ منتخب کریں, نوجوانوں کے مسائل , بچوں کی اچھی تربیت, بچوں کے مسائل , معلومات میں اضافہ , ہمارا پاکستان, سیاسی سمجھ بوجھ, کالم , طنز و مزاح, دلچسپ سائینسی معلومات, کاروبار کیسے کریں ملازمت میں ترقی کریں, غذا سے علاج, زندگی کےمسائل کا حل قرآن سے, بہترین اردو ادب, سیاحت و تفریح, ستاروں کی چال , خواتین کے لیے , مرد حضرات کے لیے, بچوں کی کہانیاں, آپ بیتی , فلمی دنیا, کھیل ہی کھیل , ہمارا معاشرہ اور اس کی اصلاح, سماجی معلومات, حیرت انگیز , مزاحیہ


بل گیٹس کی ہائی سکول کے طلبہ کو نصیحت آموز تقریر

  جمعہ‬‮ 17 مئی‬‮‬‮ 2019  |  17:42

پہلا اصول: زندگی منصفانہ بالکل نہیں ہوتی، اس بات کی عادت ڈال لو۔دوسرا اصول:دنیا میں کسی کو تمہاری خود اعتمادی سے کوئی مثبت لینا دینا نہیں ہوتا۔ کسی سے توقع نہ رکھو کہ وہ تمہیں اعتماد دے گا۔ یہ تمہارا اپنا کام ہے۔ اس سے پہلے کہ تم میں خود اعتمادی ذرا سی بھی پیدا ہوئی ہو، دنیا تم سے توقع کرے گی کہ تم ہر کام پرفیکشن کے ساتھ کرو۔تیسرا اصول:ہائی سکول سے نکلتے ہی تم ہر سال چالیس ہزار ڈالر نہیں کمانے لگو گے۔

اس حقیقت کو یاد رکھو کہ اس میں بہت وقت لگے

گا۔ چوتھا اصول: اگر تمہیں شکایت ہے کہ تمہارے ہائی سکول کے ٹیچر بہت سخت ہیں تو انتظار کرو کہ کب جاب ملے، تمہیں اندازہ ہو گا کہ باس کیا بلا ہوتی ہے؟ ٹیچر کا تو پھر بھی ٹنیور ختم ہو جاتا ہے، باس تو زندگی بھر باس ہی رہتا ہے۔ شکایت کرنا بند کرو۔پانچواں اصول: اگر تمہیں بیچ میں گزارہ کرنے کے لیے برگر بھی تلنے پڑ جائیں تو اس میں کوئی شرم کی بات نہیں ہے۔ ہمارے بزرگ اس طرح برگر کے سٹال لگانے کو اچھا موقع قرار دیتے تھے،پیسے کمانے کا۔ کوئی کام چھوٹا یا بڑا نہیں ہوتا۔ دنیا کے لیے وقت ضائع مت کرو۔چھٹا اصول: اگر تم ناکام ہو جاؤ تو

 خبر دار اپنے والدین کو کسی طرح سے قصور وار مت ٹھہراؤ۔ ہر بات کو اپنی غلطی سمجھو اور اپنی اصلاح کرنا شروع کرو۔ خبردار جو اپنی ناکامی پر آنسو بہائے، اپنی غلطیوں سے سیکھو، اور آگے بڑھ جاؤ۔ ساتواں اصول: اپنے والدین کو اتنا بورنگ سمجھتے ہو، جانتے ہو وہ تمہارے پیدا ہونے سے پہلے بہت دلچسپ لوگ تھے۔ جب سے تم پیدا ہوئے انہیں بل ادا کرنے پڑے، تمہارے کپڑے دھونے پڑے اور یہ سننا پڑا کہ تم کتنے کول ہو، اس لیے وہ آج اتنے بورنگ ہیں اس لیے ان کے بارے میں ایک کڑوا لفظ بھی منہ سے نکالنے سے پہلے سوچو کہ اپنی الماری صاف کی ہے کہ نہیں؟آٹھواں اصول:امریکہ کے بہت سے سکولوں نے بچوں کو کھلی چھٹی دے دی ہے کہ ایک سوال کا دس بار جواب دے سکتے ہیں جب تک کہ وہ درست جواب پر نہ پہنچ جائیں۔

  بیٹا جی اصل زندگی آپ کو ایک موقع بھی مشکل سے دے گی کہ آپ جواب دیں تو صحیح جواب دینے کے علاوہ اور کوئی آپشن ہی نہیں ہوتی۔نواں اصول:حقیقی زندگی میں کوئی سیمیسٹرز نہیں ہوتے۔ آپ کو چھٹی کبھی نہیں ملے گی۔ مطلب کام کام۔ اور اپنی ہوبیز کے لیے وقت نکالنا آپ کا مسئلہ ہے آپ کے باس کا نہیں۔دسواں اصول: جو کچھ تم ٹی وی پر دیکھتے ہو اس کا حقیقی زندگی سے کوئی لینا دینا نہیں ہے۔ نہ ہی وڈیو گیمز تمہیں ...کہیں پہنچا سکتی ہیں۔ اصل زندگی میں کافی شاپ سے اٹھنا پڑتا ہے اور آفس جانا پڑتا ہے۔


loading...